24
24
 ledige stillinger på HKKommunaljob
331
331
 ledige stillinger i profiljob netværket
Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference
Rudersdal Kommune

Rudersdal Kommune

|
Indrykket 03-01-2019

Sagsbehandler til Ydelsesområdet

Om jobbet

Kan du lide at arbejde med sagsbehandling? Er du god til at forstå kompleks lovgivning? Har du gode kommunikative evner, og kan du forklare lovgivningen på en forståelig måde? Så er det måske dig vi søger som vores nye kollega i Ydelsesområdet i Rudersdal Kommune.

 

Du bliver en del af et team på i alt syv medarbejdere, der varetager alle opgaver i forbindelse med udbetaling af ydelser efter aktivloven (kontanthjælp, uddannelseshjælp, integrationsydelse samt enkeltydelser). Vi arbejder på at sikre en stabil drift med effektive arbejdsgange og samtidig give en god service til vores borgere. Udover sagsbehandling får du kontakt med borgere, når de henvender sig enten personligt eller telefonisk. Det er derfor vigtigt, at du både trives med sagsbehandling og borgerkontakt.

 

Din profil

Du er fagligt velfunderet og har godt styr på aktivloven samt erfaring med kontanthjælpsområdet fra en anden kommune. Du arbejder systematisk og kan lide at have travlt. Du ser tilpasninger som en naturlig del af hverdagen, så dine og teamets kompetencer udnyttes optimalt. Du er god til at formidle din viden både skriftligt og mundtligt og bidrager gerne med din erfaring, når dine kollegaer har brug for hjælp. Du er nysgerrig og har et digitalt mindset også i den daglige sagsbehandling og har måske også erfaring med implementering af automatiserede processer og robotter.

 

Det er en fordel, at du har relevant uddannelse fx kommunom, socialformidler eller socialrådgiver. Du brænder for at give borgerne en god oplevelse i mødet med os, og så synes du, at det skal være sjovt at gå på arbejde og det kan dine kollegaer mærke.

 

Derfor skal du vælge os

Vi arbejder teambaseret men samtidig med personlig ansvarlighed. Det er vores målsætning, at alle i teamet kan løse de forskellige opgaver for at mindske sårbarheden og øge fleksibiliteten. Vi sparrer med hinanden i teamet, for at øge fagligheden og for at sikre at borgerne får samme behandling uanset hvem i teamet, de taler med. Vi er i tæt samarbejde med andre forvaltninger i kommunen bl.a. Beskæftigelse og Social og Sundhed. Har du lyst til at blive en del af vores team, så send os din ansøgning.

 

Ansættelsesvilkår

Stillingen er en fuldtidsstilling på 37 timer med flekstid. Lønnen forhandles efter gældende overenskomst og med baggrund i din uddannelse og erfaring.

 

Om os

Ydelsesområdet er en del af Borgerservice, som består af ca. 50 medarbejdere. Vi tager os af mange forskellige opgaver, men arbejder alle helhedsorienteret. Det er vores fælles mål, at borgerne skal bruge digitale kanaler, hvor det er muligt. Det betyder i praksis, at vi selv kender de digitale selvbetjeningsløsninger og kan lide at lære borgerne at bruge dem.

 

Ansøgning, samtale og kontakt

Du søger jobbet ved at klikke på knappen "Søg stilling" nedenfor.

 

Vedlæg relevante uddannelsesbeviser.

 

Samtaler: Vi holder samtaler i uge 4 og 5.

 

Såfremt du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte

 

Birgitte Lynge

Funktionsleder

Tlf.: 72683215

 

Louise Meggele

Sagsbehandler

Tlf.: 46113230

 

Ansøgningsfrist:

15. januar 2019

Kontakt

Rudersdal Kommune

Øverødvej 2
2840
Holte
Danmark
Praktisk information
Oprettet:
03-01-2019
Udløber:
15-01-2019
Kviknummer:
LJA-69263428
Jobtype:
Fuldtid
Arbejdsområde:
Konsulent og rådgivning,
Socialrådgivning
Beliggenhed
Lignende job
Region Hovedstaden, Center for It, Medico og Telefoni (CIMT)
København, Storkøbenhavn
Frist:
18-08-2019
Region Hovedstaden
København, Storkøbenhavn
Frist:
18-08-2019