11
11
 ledige stillinger på HKKommunaljob
342
342
 ledige stillinger i profiljob netværket
Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference
Solrød Kommune

Solrød Kommune

|
Storkøbenhavn
|
Indrykket 29-01-2018

Sagsbehandler til Udbetalingsservice

Udbetalingsservice i Solrød Kommune søger en ny administrativ kollega, som både er solidt fagligt funderet med erfaring fra lignende stilling og samtidig imødekommende og serviceorienteret.

 

Jobbet

Som sagsbehandler i Udbetalingsservice vil dine primære opgaver være at sikre den konkrete beregning, administration og udbetaling af hjælp til forsørgelse, boligstøtte, enkeltydelser mv. til borgere på offentlig forsørgelse.

 

Jobmiljø

I Job- og SocialCenter Solrød arbejder udbetalingsmedarbejdere og beskæftigelsessagsbehandlere tæt sammen. Vi tror på, at den bedste sagsbehandling leveres når faggrupper arbejder tæt sammen og understøtter hinanden i arbejdet omkring borgeren.

 

Arbejdsopgaver:

Som medarbejder i Udbetalingsservice skal du kunne dække en bred pallette af arbejdsopgaver, f.eks.:

 

  • Borgerbetjening ved personlige henvendelser

  • Beregning og udbetaling af diverse ydelser

  • Transportgodtgørelser

  • 10 opfølgninger

  • Administrationer

  • Sanktionering af ydelse samt tilbagebetalingskrav

  • Behandling af enkeltydelsesansøgninger, samt 34 særlig støtte

  • Revurderinger ved borgerklager og fremsendelser til Ankestyrelsen

  • Løsning af adviser i KMD Sag og Aktiv

  • Løsning af ydelsesopgaver i WorkBase

  • Journalisering i SBSYS

 

 

Du vil skulle foretage individuelle og helhedsorienterede vurderinger af borgernes økonomiske problemstillinger og i samarbejde med medarbejderne i de andre teams hjælpe borgere, som er uden for arbejdsmarkedet tilbage i uddannelse eller beskæftigelse.

 

Vi forventer, at du:

 

  • Har erfaring fra tilsvarende stilling

  • Kan arbejde selvstændigt og indgå i et team

  • Kan lide at have mange bolde i luften, bevare overblik og holde fokus i en til tider travl hverdag

  • Har kendskab til og erfaring med arbejdet med lovgivningen på udbetalingsområdet

  • Har kendskab til KMD, WorkBase og SBSYS

  • Er god til at kommunikere både mundtligt og skriftligt   

 

 

Løn

Der er tale om en fast stilling på 37 timer ugentligt, og lønnen fastsættes efter HK overenskomst og principperne i Ny Løn.

Det er vigtigt, at du i din ansøgning forholder dig specifikt til ovennævnte kvalifikationskrav.

 

Vil du vide mere?

Hvis du vil vide mere om stillingen er du velkommen til at kontakte leder af Udbetalingsservice Charlotte B. Olsen på tlf. nr.: 30 66 50 56.    

 

Ansøgning

Ansøgningsfrist er mandag d. 26. februar 18, kl. 12.00.

 

Solrød Kommune er en arbejdsplads præget af høj faglighed og stærkt fællesskab, og trivslen hos medarbejderne er høj. På grund af kommunens størrelse er vi tæt på hinanden, og der er kort vej fra idé til handling. Vi arbejder hver dag sammen for at virkeliggøre byrådets vision om, at Solrød skal være en velfungerende og dynamisk kommune samt det bedste sted at leve og bo i hovedstadsområdet. Vi ligger kun 30 km fra København, og vores medarbejdere har daglig glæde af god, stabil infrastruktur med både S-tog og motorvej tæt på rådhuset.

Kontakt

Solrød Kommune

Solrød Center 1
2680
Solrød
Danmark
Praktisk information
Oprettet:
29-01-2018
Udløber:
26-02-2018
Kviknummer:
LJA-55457272
Jobtype:
Fuldtid
Arbejdsområde:
Administration,
Konsulent og rådgivning
Beliggenhed
Beregn rejse-/ruteplan
Lignende job
Glostrup Kommune
Glostrup, Storkøbenhavn
Frist:
16-08-2018
Middelfart Kommune, Job- og Vækstcenter
Middelfart, Fyn
Frist:
17-08-2018