10
10
 ledige stillinger på HKKommunaljob
90
90
 ledige stillinger i profiljob netværket
Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference
Vejle Kommune

Vejle Kommune

|
Syd- og Sønderjylland
|
Indrykket 15-10-2020

Løn- og personalemedarbejder til Fællesadministrationen i Brejning

Trives du med varierede opgaver, hvor du har mulighed for at bidrage til udviklingen? Så er du måske vores kommende medarbejder.

Vi søger en erfaren medarbejder til Fællesadministationen i Brejning, der hurtigt og effektivt kan indgå i opgaveløsningen. Du skal  primært arbejde med fokus på personaleadministration samt lettere økonomiopgaver, servicering af de tre centre og diverse ad hoc opgaver.

Det ledige job kalder på, at du  trives i en varieret hverdag og er omstillingsparat.

I Vejle kommune sker der løbende udvikling, som har til sigte at understøtte løsningen af den lokale administrative opgave. Fællesadministrationen i Brejning løser administrative opgaver for tre Bo & Aktivitetstilbud i Brejning.

Der er et tæt samarbejde med centerledelsen, og der er et velfungerende samarbejde med kommunens centrale personale / løn- og økonomistab.

Administrationen arbejder selvstændigt og støtter hinanden i tæt samarbejde med Centerledelsen.

Du får 5 dygtige og erfarne kolleger, der leverer høj kvalitet i opgaveløsningen, og du bliver en del af et fagligt stærkt miljø.

Stillingen vil indeholde følgende arbejdsopgaver:

  • Personaleadministration i forbindelse med ansættelse, afsked, ændringer samt understøttelse i overenskomst spørgsmål m.m.

  • Servicere centrene med afklaring af diverse spørgsmål og løsning af opgaver

  • Lettere økonomiopgaver

  • Diverse Ad hoc opgaver

 

Vi forventer

  • først og fremmest at du er fleksibel, selvstændig og serviceminded samt har lyst til at indgå ligeværdigt i administrationsteamet, med vægt på, at opgaver løses i et samarbejde.

  • du har erfaring med løn- og personaleadministration

  • det er en fordel men ikke afgørende, at du har kendskab til systemerne KMD Rollebaseret, Sbsys journalisering, SafetyNet og ØS indsigt.

  • at du som person er udadvendt, vedholdende, har stor ansvarsfølelse, arbejder struktureret og målrettet med dine opgaver og overholder aftalte deadlines.

  • du kan arbejde selvstændigt, men ikke bleg for at søge hjælp og yde kolleger hjælp

  • det er en fordel men ikke afgørende, at du har erfaring med og uddannelse inden for offentlig administration.

  • du kan kommunikere klart og præcist både mundtligt og skriftligt

  • du er i besiddelse af godt humør og bidrager til at fastholde en god omgangstone

  • du byder positivt ind og bidrager til et godt arbejdsmiljø, hvor høj faglighed og godt humør går hånd i hånd

 

 

Vi tilbyder dig

  • en interessant og afvekslende arbejdsdag

  • fagligt kompetente kolleger

  • mulighed for at medvirke til udvikling og yderlig kvalificering af opgaveløsning med fokus på kvalitet og servicering af centrene.

  • et godt arbejdsmiljø med en glad og humoristisk omgangstone

 

Ansættelsesvilkår

Der er tale om en fast stilling på 35 timer ugentligt med tiltrædelse 1. januar 2021.

Løn og ansættelsesvilkår efter overenskomst.

Lønnen aftale med den forhandlingsberettigede organisation efter reglerne for lokal løndannelse.

Flere oplysninger

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte

  • Hanne Frandsen, telefontid manden  26. oktober 2020 fra kl. 14 til kl. 15 og mandag  2. november 2020 fra kl. 14 til kl. 15.

  • Lone Espersen, telefontid tirsdag  27. oktober 2020 fra kl. 14 til kl. 15 og tirsdag 3. november 2020 fra kl. 14 til kl. 15.

 

Ansøgningsfrist

Mandag  9. november 2020.

Vi afholder ansættelsessamtaler onsdag 18. november 2020, hvor du får en case, du skal løse, inden du kommer ind til samtalen. Løsning vil indgå i den samlede vurdering ift. ansættelsen.

Straffeattest

Vi indhenter offentlig straffeattest.

Send din ansøgning

Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen "Send ansøgning". Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag.

Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering. Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post.

Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v.

Overvejer du at flytte til Vejle? Så kan du få hjælp til bosætning. Se mere på www.vejle.dk/tilflytter.


Kontakt

Vejle Kommune

Skolegade 1
7100
Vejle
Danmark
Praktisk information
Oprettet:
15-10-2020
Udløber:
09-11-2020
Kviknummer:
LJA-81274684
Jobtype:
Fuldtid
Arbejdsområde:
Administration,
HR og personale,
Økonomi og regnskab
Beliggenhed
Lignende job
Rødovre Kommune, Rødovre Jobcenter
Rødovre, Storkøbenhavn
Frist:
09-12-2020
Viborg Kommune
Viborg, Midtjylland
Frist:
09-12-2020