4
4
 ledige stillinger på HKKommunaljob
89
89
 ledige stillinger i profiljob netværket
Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference
Industriens Pension

Industriens Pension

|
Storkøbenhavn
|
Indrykket 07-09-2020

Kunderådgiver med kendskab til helbredsvurderinger

Har du kendskab til helbredsvurderinger, og er du klar til nye udfordringer?

 

Sætter du service og kvalitet i højsædet, og vil du være med til at gøre pension nærværende og let at forstå for vores medlemmer? 

 

Kan du svare ja til disse spørgsmål, så har vi et spændende job i Industriens Pensions Medlemsservice og Virksomhedsservice, hvor vi lægger vægt på at have et højt niveau, både fagligt og servicemæssigt.

 

Om jobbet

Du får ansvar for at rådgive om alle aspekter indenfor pension og forsikringer med vægten lagt på det helbredsmæssige område.

 

Du skal blandt andet behandle ansøgninger om udbetaling ved tab af erhvervsevne og visse kritiske sygdomme. Du skal indhente og selvstændigt vurdere helbredsoplysninger, du skal afgøre ansøgningerne hurtigt og korrekt, du skal give service i særklasse og rådgive og vejlede om forsikringer, der især har med helbredet at gøre alt sammen i overensstemmelse med vores forretningsgange, forsikringsbetingelser og servicekoncept.

 

Det er essentielt, at du kan se dig selv rådgive og vejlede medlemmerne både i spørgsmål indenfor det helbredsmæssige område og i spørgsmål vedrørende pension. Hvis du på forhånd ikke har erfaring med pension, vil vi sikre, at du modtager den rette oplæring og uddannelse du skal blot have lyst til nye udfordringer.

 

Dine primære arbejdsopgaver som kunderådgiver med kendskab til helbredsvurderinger vil være at:

  • Yde telefonisk rådgivning i spørgsmål vedrørende pension og helbred 

  • Indhente og selvstændigt vurdere de nødvendige helbredsoplysninger

  • Behandle, vurdere og afgøre medlemmernes ansøgninger hurtigt og korrekt

 

Du bliver en del af en afdeling med i alt 50 medarbejdere. Afdelingen er karakteriseret af en omstillingsparat mentalitet og en udpræget alle hjælper alle kultur. Du vil i det daglige få en afvekslende og udfordrende hverdag, der præges af et fælles ønske om at nå i mål med de eksisterende arbejdsopgaver.

 

Din profil

Du har erfaring med helbredsvurderinger som sagsbehandler i en kommune eller du har erfaring med konkret skadesbehandling inden for liv og pension.

 

Vi lægger vægt på dit engagement, din lyst til at lære nyt og din evne til at yde en ekstraordinær serviceoplevelse.

 

Har du tidligere arbejdet som socialrådgiver, sagsbehandler eller skadesbehandler betragtes dette som en fordel. Da ca. halvdelen af jobbet består i at yde telefonisk rådgivning forestiller vi os ligeledes, at du formår at målrette din mundtlige kommunikation til det enkelte medlem.

 

Derudover er det kendetegnende for dig, at du:

  • Besidder gode kommunikative egenskaber og sætter en ære i at yde en god service

  • Tager ansvar og formår at give en hjælpende hånd

  • Er forandringsvillig

 

Vi tilbyder

Du får en udfordrende og afvekslende hverdag i en faglig atmosfære, hvor vi sætter kunderne først. Du kommer til at arbejde sammen med dygtige og engagerede kolleger i et uhøjtideligt arbejdsmiljø. Vi har en dejlig arbejdsplads med ca. 200 ansatte, og vores charmerende lokaler er centralt placeret i København - 5 minutters gang fra både Nørreport og Vesterport Station.

 

Vi tilbyder attraktive ansættelsesvilkår, gode muligheder for faglig og personlig udvikling, fleksible arbejdstider, mulighed for hjemmearbejde og personalegoder som sundhedsforsikring, frokostordning mm.

 

Der er tale om en fuldtidsstilling til besættelse snarest muligt. Arbejdstiden er på ca. 36 timer om ugen eksklusiv frokost.

 

Løn og ansættelsesvilkår er efter overenskomsten mellem Finanssektorens Arbejdsgiverforening og Forsikringsforbundet.

 

Mere information

Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte teamleder Britt Creffield eller Sharam Mirza på telefon 33 66 80 80. Vi holder ansættelsessamtaler løbende.

 

Industriens Pension er blandt Danmarks største arbejdsmarkedspensionsselskaber med over 400.000 medlemmer og ca. 8.000 virksomheder, der indbetaler til pensionsordningen.

 Vi er en veldrevet virksomhed med god trivsel og høj medarbejdertilfredshed. Vores investeringer har givet et gennemsnitligt afkast på 8,6 procent om året de seneste 10 hele kalenderår, og vi har branchens laveste administrationsomkostninger. De samlede investeringer udgør 183 mia. kr.

 

Industriens Pension er i 2019 blevet kåret som Årets Arbejdsmarkedspensionsselskab af FinansWatch og EY. Det skyldes en kombination af effektiv drift og høje afkast til medlemmerne over en årrække. I december 2018 blev Industriens Pension ligeledes kåret som bedste europæiske arbejdsmarkedspensionsselskab (Multi-Employer Pension Fund) af organisationen Investment & Pensions Europe.

Kontakt

Industriens Pension

Nørre Farimagsgade 3
1364
København
Danmark
Praktisk information
Oprettet:
07-09-2020
Udløber:
28-09-2020
Kviknummer:
LJA-81036358
Jobtype:
Fuldtid
Arbejdsområde:
Konsulent og rådgivning
Beliggenhed
Lignende job
Ikast-Brande Kommune
Ikast-Brande, Midtjylland
Frist:
09-11-2020
Vejle Kommune
Vejle, Syd- og Sønderjylland
Frist:
09-11-2020