7
7
 ledige stillinger på HKKommunaljob
254
254
 ledige stillinger i profiljob netværket
Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference
Vallensbæk Kommune

Vallensbæk Kommune

|
Storkøbenhavn
|
Indrykket 18-10-2019

Konsulent til indsatsen mod socialt bedrageri

Kan du skabe tydelige resultater og udvikling inden for social kontrol? 

 

Vallensbæk Kommune søger en ny konsulent til indsatsen mod socialt bedrageri i Center for Økonomi og Indkøb. Du får ansvar for en række betydningsfulde opgaver, som er højt prioriteret og nyder stor bevågenhed og opbakning. 

 

Opgaver og arbejdsområde

Som konsulent i Center for Økonomi og Indkøb er du sikret stor faglig og personlig udvikling gennem centrets brede opgaveportefølje, ligesom der vil være stor mulighed for at præge stillingens indhold alt afhængig af interesse og kompetencer. Af konkrete opgaver kan nævnes:

 

  • Planlægning og afvikling af virksomhedskontroller, herunder kontrolprojekter eksempelvis i samarbejde med Politi og/eller SKAT

  • Undersøgelse og afgørelser i sager om socialt bedrageri

  • Afholdelse og deltagelse i borgersamtaler

  • Udvikling af metodedesign og automatisering af processer

  • Bidrag til årlig rapport med resultat af kontrolgruppens arbejde til Økonomiudvalget. Her ligger også et fokus på at udvikle en mere aktiv og moderne formidling i forhold til områdets resultater

  • Sagsoplysning i samarbejde med Udbetaling Danmark

  • Deltagelse ved KLs kontrolgruppe

 

Center for Økonomi og Indkøb beskæftiger 15 medarbejdere, som er fordelt på fire teams: Budgetteam, Regnskabsteam, Indkøbsteam samt Debitorteam og Social Kontrol. Centret er præget af en uformel omgangstone kombineret med en god portion humor. Du agerer selvstændigt i Social Kontrol og i et samspil med kommunens debitorteam, ligesom der er snitflader til kommunens øvrige centre. Teamet refererer til økonomichefen.

 

Du bliver en del af en organisation, som prioriterer værdierne nærvær, dialog og tillid højt. Derudover arbejder vi med et udefra-ind-perspektiv, som sikrer borgernes perspektiv og inddragelse. Vi er en kommune, der kan meget i fællesskab, ligesom vores størrelse er vores styrke her er kort fra idé til handling. Der arbejdes desuden med stor nysgerrighed og interesse for hinandens arbejdsopgaver for at sikre faglig sparring samt overlappende opgavevaretagelse. Det er derfor vigtigt, at du trives med, at andre interesserer sig for dine opgaver.

 

Profil

I Vallensbæk Kommune lægger vi vægt på, at du som kommunens kontrolkonsulent:

 

  • Har en relevant uddannelsesbaggrund. Erfaring med området fra anden kommune, politi eller SKAT er en fordel

  • Har gode kommunikationsevner i både skrift og tale; du behersker samtaleteknik med evnen til at balancere mellem at være kritisk myndighedsperson og samtidigt tillidsskabende over for borgerne

  • Har stærke relationelle kompetencer; du er udadvendt, nysgerrig, dialogbaseret og samarbejdsorienteret

  • Er udviklingsorienteret, nytænkende og har et godt blik for at optimere og automatisere processer. Gode IT-kompetencer vægtes højt.

  • Er proaktiv, selvstændig og vedholdende

  • Er robust og modig; du står fast i modvind, ligesom du tør bruge din udfordringsret på en ordentlig og respektfuld måde

 

Ansættelsesvilkår

Stillingen er normeret til 37 timer og aflønnes i henhold til gældende overenskomst og i henhold til principperne for Ny Løn. Løn aftales endelig med den forhandlingsberettigede organisation. Ansættelsen sker på overenskomstvilkår.

 

Yderligere oplysninger

Har du spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte økonomi- og beskæftigelsesdirektør i Vallensbæk Kommune, Peter Werther Andersen, på tlf. 4797 4070 eller konsulent i Genitor, Stine Sørensen, på tlf. 3141 9808.

 

Du kan læse mere om Vallensbæk Kommune på www.vallensbaek.dk

 

Send din ansøgning vedlagt CV, kopi af uddannelsesbevis(er) og evt. udtalelser online via kommunens rekrutteringssystem.

 

Ansøgningsfristen er den 11. november 2019.

 

Ansættelsessamtaler afholdes den 18. november 2019, mens en eventuel 2. samtalerunde afholdes den 25. november 2019.

 

  

Vallensbæk Kommune er i rivende vækst og udvikling. Med naturskønne områder, gode skoler og daginstitutioner, et højt serviceniveau og central placering i hovedstadsområdet, tiltrækker kommunen stadig flere borgere og virksomheder. I dag har kommunen 16.000 indbyggere og 1.300 ansatte. Vallensbæks vision er at være fremtidens boligby for det hele menneske. Vi udvider med nye og levende byrum, vi skaber et udviklende børne- og ungeliv, og vi samarbejder med erhvervslivet, frivillige ildsjæle og nationale aktører om at udnytte Vallensbæks placering og mange fordele optimalt. Som medarbejder vil du opleve en arbejdsplads, hvor ledere og medarbejdere samarbejder med hinanden og borgerne ud fra værdierne nærvær, dialog og tillid.  Du kan læse mere om vores forventninger til dig som medarbejder i kommunens Medarbejder- og ledelsegrundlag. Kommunens ansatte skal fremstå som rollemodeller og understøtte målsætningen om røgfri generation 2030, derfor har vi røgfri arbejdstid.


Kontakt

Vallensbæk Kommune

Vallensbæk Stationstorv 100
2665
Vallensbæk Strand
Danmark
Praktisk information
Oprettet:
18-10-2019
Udløber:
11-11-2019
Kviknummer:
LJA-76604379
Jobtype:
Fuldtid
Arbejdsområde:
Administration,
Konsulent og rådgivning
Beliggenhed
Lignende job
Høje-Taastrup Kommune
Høje-Taastrup, Storkøbenhavn
Frist:
15-11-2019
Halsnæs Kommune
Halsnæs, Nordsjælland
Frist:
18-11-2019