11
11
 ledige stillinger på HKKommunaljob
254
254
 ledige stillinger i profiljob netværket
Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference
Køge Kommune

Køge Kommune

|
Midtsjælland
|
Indrykket 22-12-2017

Hjælp os med at gøre de kommunale restancer mindre

Har du lyst til at understøtte en kommune i rivende udvikling med ambitioner inden for opkrævning og inddrivelse?

Vi søger en opkrævningsmedarbejder med erfaring inden for kommunale restancer så som daginstitution, bibliotekskrav, p-afgifter, ejendomsskatter mv.

En af vores er erfarne medarbejder har søgt nye udfordringer så vi søger derfor en ny faglig stærk medarbejder til vores opkrævning.

Vi søger en medarbejder med erfaringen inden for kommunal opkrævning og gerne med kendskab til inddrivelse af fortrinsberettigede krav. Du skal have lyst til faglige udfordringer og udvikling. Du vil indgå i en gruppe, hvor sparring og fælles ansvar er i fokus. Vi vil dog forsøge at tilpasse dine arbejdsopgaver til dine kvalifikationer og kompetencer inden for opkrævningsområdet.

Forventninger

Vi forventer, at du

  • har kendskab til kommunal opkrævning og inddrivelse af kommunale krav
  • har analytiske evner
  • har kendskab til KMD-OPUS og en fordel med kendskab til KMD struktura, FAS og OPUS Energi
  • trives i en hektisk hverdag med mange driftsopgaver
  • har et godt humør
  • er god til at arbejde såvel selvstændigt som i teamsammenhæng
  • har lyst til borgerkontakt

 

Vi ser gerne, at du er uddannet pantefoged men det er ikke et krav.

Stillingen ønskes besat på overenskomstvilkår med mulighed for kvalifikationstillæg.

Kort om os

Økonomisk Afdeling består af 30 medarbejdere fordelt på tre teams og en projektorganisation.

Du vil blive en del af regnskabs- og opkrævningsteamet, som har opgaver inden for regnskab og opkrævning. Du vil få opgaver inden for opkrævningsområdet.

Vi tilbyder en dynamisk arbejdsplads, der arbejder ambitiøst med kommunens samlede opkrævning og inddrivelse. Hvor faglighed, vækst og udvikling er nogen af de grundlag, vi arbejder ud fra.

Du vil få nogle dygtige og engagerede kollegaer. Der lægges vægt på samarbejde og dialog på tværs af arbejdsopgaver og teamgrænser. Der er også højt til loftet, så gode idéer og selvstændige initiativer hilses velkommen.

Lige nu blæser vindene særdeles gunstig over Køge bl.a. pga. den geografisk gode placering i forhold til København. Vi har fået adgang til stort set al den udvikling, vi kunne ønske os, herunder regionens nye universitetssygehus, ny jernbane til København, hele byudviklingen i Køge Kyst-projektet og den nye bydel i Køge Nord. Sjællands nye kraftcenter er Køge blevet kaldt.

Samtidig står Køge som de fleste andre kommuner over for en virkelighed, der byder på færre penge til at finansiere velfærd, større efterspørgsel på offentlige ydelser og færre hænder til at løse opgaverne. Derfor er der stor politisk opmærksomhed på opkrævningsområdet som redskab til at få mere ud af pengene.

Ansættelsesproces

Ansøgningsfristen er den 21. januar og skal ske via http://www.koege.dk/kommunen/Job, hvor du klikker på Søg stillingen og vedhæft din ansøgning, dokumentation for uddannelse og dit CV.

Vi forventer at afholde ansættelsessamtale den 25. januar.

Læs mere om Køge Kommune på www.koege.dk

Køge Kommune ønsker at fremme ligestillingen mellem mænd og kvinder uanset etnisk baggrund.

Spørgsmål

Har du spørgsmål vedrørende stillingen så kontakt venligst teamleder Jeanette Kousted Holst på

Jeanette.k.Holst@Koege.dk eller tlf. 56 67 20 40.

 

Kontakt

Køge Kommune

Torvet 1
4600
Køge
Danmark
Praktisk information
Oprettet:
22-12-2017
Udløber:
21-01-2018
Kviknummer:
LJA-53431025
Jobtype:
Fuldtid
Arbejdsområde:
Administration,
Økonomi og regnskab
Beliggenhed
Beregn rejse-/ruteplan
Lignende job
Hovedgård Skole
Horsens, Midtjylland
Frist:
23-09-2018
Esbjerg Kommune
Esbjerg, Syd- og Sønderjylland
Frist:
20-09-2018