11
11
 ledige stillinger på HKKommunaljob
254
254
 ledige stillinger i profiljob netværket
Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference
Egedal Kommune

Egedal Kommune

|
Nordsjælland
|
Indrykket 28-03-2018

Faglig koordinator til Ydelsesområdet

I forbindelse med en omorganisering og udvikling af Ydelsesområdet, søger Jobcenter Egedal snarest muligt en faglig koordinator til Ydelsesområdet.

Er du faglig stærk hvad angår lovgivningen på beskæftigelses- og Ydelsesområdet? Så er du måske den kollega, vi søger. Ydelsesområdet ligger organisatorisk under Aktivafdeling i Jobcenter og har 8 medarbejdere, der træffer afgørelser og udbetaler forsørgelsesydelse, herunder kontant- og uddannelseshjælp, integrationsydelse, sygedagpenge, fleksløntilskud, ressourceforløbsydelse m.f.

Vi har et højt ambitionsniveau, og vi forventer af hinanden, at vi skaber resultater i forhold til den lovgivning, vi forvalter. Det betyder, at vi ikke er bange for at være myndighed og træffe svære beslutninger, der har konsekvenser for borgerne. Men vi lægger samtidig vægt på, at vi møder borgerne med en respektfuld og konstruktiv tilgang.

Vi har fælles sparring og vidensdeling, der danner grundlag for en ensartet tilgang til opgaverne. Samtidig har vi en uformel omgangstone, og sætter pris på humor.  

Dine opgaver vil hovedsageligt være: 

  • varetage sagsbehandling på særlig sager samt klagesager
  • bidrage til udarbejdelse af arbejdsgange og brevskabeloner samt vedligeholde Ydelsesområdets administrationsgrundlag samt implementere ny lovgivning i samarbejde med afdelingsleder
  • vejlede medarbejdere omkring faglige spørgsmål indenfor Ydelsesområdet
  • samarbejde tværfagligt
  • diverse administrative- og regneskabsopgaver herunder bla. sikre afstemninger på området, fejllister mf.

 

Vi forventer, at du: 

  • har en relevant faglig baggrund, er uddannet socialformidler/rådgiver eller har anden tilsvarende uddannelse samt en solid erfaring indenfor Ydelsesområdet
  • har en god indsigt i Lov om aktivsocial politik, Lov om aktiv beskæftigelsesindsats samt relevante love på området.
  • har grundigt kendskabet til KMD aktiv, SDP system, Prisme, elektronisk dokumenthåndtering og relevante IT systemer.
  • struktureret og god til at formulere dig mundtligt og skriftlig
  • resultatorienteret, effektiv og engageret
  • omstillingsparat og udviklingsorienteret
  • har gode samarbejds- og kommunikationsevner såvel eksternt som internt

 

Du vil få:

  • en hverdag med vekslende arbejdsopgaver og praksislæring på arbejdspladsen
  • et område med fokus på faglig udvikling med engagerende kollegaer, der er villige til sparring.
  • introduktion til arbejdsområdet samt ledelsesmæssig støtte.
  • gode fysiske rammer på nyt og moderne rådhus tegnet af Henning Larsen Architects, tæt ved Egedal S-tog station. 30 min med tog fra Nørreport St. i København.
  • fleksibel arbejdstid samt sundhedsordning med mange tilbud til kommunens ansatte. Der er mulighed for kantineordning.

 

Ansøgning

Vi skal have din ansøgning senest mandag den 23.04.2018

Ansættelsessamtaler forventes afholdt på Egedal Rådhuset, Dronning Dagmars Vej 200, 3650 Ølstykke den 26.04.2018

Ledige stillinger: 1

Løn og ansættelsesvilkår ifølge gældende overenskomst efter reglerne om Ny Løn. Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til afdelingsleder Sanja Saric, tlf. 72597131.

Kontakt

Egedal Kommune

Dronning Dagmars Vej 200
3650
Ølstykke
Danmark
Praktisk information
Oprettet:
28-03-2018
Udløber:
23-04-2018
Kviknummer:
LJA-58353264
Jobtype:
Fuldtid
Arbejdsområde:
Administration,
Konsulent og rådgivning,
Socialrådgivning
Beliggenhed
Beregn rejse-/ruteplan
Lignende job
Hovedgård Skole
Horsens, Midtjylland
Frist:
23-09-2018
Esbjerg Kommune
Esbjerg, Syd- og Sønderjylland
Frist:
20-09-2018