12
12
 ledige stillinger på HKKommunaljob
121
121
 ledige stillinger i profiljob netværket
Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference
Viborg Kommune

Viborg Kommune

|
Midtjylland
|
Indrykket 19-03-2020

Dygtig, selvstændig og serviceminded administrativ medarbejder

Da en af vores dygtige medarbejdere har søgt nye udfordringer, mangler vi en administrativ medarbejder i Fleksjob- og Ressourceforløbsteamet.

Om teamet
Fleksjob- og Ressourceforløbsteamet har adresse på Sct. Mogensgade 5 i Viborg.
Teamet består af jobkonsulenter/personlige jobformidlere, beskæftigelsesfaglige medarbejdere, administrative medarbejdere, en projektleder, en fagspecialist og en teamleder. Vi er i alt 38 ansatte i teamet.
 
Teamet er organiseret under afdelingen Job og Unge i Jobcenter Viborg. I afdelingen er vi pt. i alt 120 medarbejdere

I teamet samarbejder vi med borgere som er indstillet til et ressourceforløb, visiteret til et fleksjob og modtager ledighedsydelse eller er ansat i et fleksjob.
 
Vi har en teamstruktur, hvor beskæftigelsesfaglige medarbejdere og jobkonsulenter
igennem flere år har arbejdet tæt sammen med stor succes og med et stort tværfagligt
fokus.
 
Som ansat i Jobcenter Viborg vil du arbejde ud fra den overordnede kerneydelse:
At ledige og sygemeldte kommer hurtigt og varigt i arbejde.
At virksomhederne har nem adgang til og aldrig mangler kvalificeret arbejdskraft.
 
I et tæt samarbejde fokuserer vi på borgerens vilje, evne og muligheder.
 
Vores ståsted er demokratisk medborgerskab, hvor vi benytter os af empowerment
tilgangen med coaching som redskab. Vi arbejder i videst muligt omfang efter
borgerens egne definerede jobmål og delmål som matcher arbejdsmarkedets behov.
Vi arbejder ud fra Viborg Kommunes værdier som er mangfoldighed, ordentlighed,
dygtighed og mod.

Som administrativ medarbejder skal du betjene de borgere som dagligt henvender sig og samtidig understøtte de øvrige medarbejdere og teamlederen.

Der er tale om en fast fuldtidsstilling.

I administrationen har vi to administrative medarbejdere; en fuldtidsansat og en deltidsansat. Det betyder, at du vil være alene om at betjene administrationen hver eftermiddag. Administrationen er et centralt omdrejningspunkt i teamet og derfor godt besøgt af de øvrige medarbejdere hele dagen.

Primære arbejdsopgaver:

  • Understøtte teamleder med forfaldende administrative opgaver.
  • Betjening af borgerhenvendelser.
  • Besvare telefonhenvendelser.
  • Bistå borgere som har behov for hjælp til at oprette CV på Jobnet.
  • Diverse registreringer.
  • Journalisering.
  • Udsendelse af breve.
  • Aktindsigt.
  • Referent.

Vi forventer, at du:
  • har en relevant uddannelse
  • er serviceminded og trives med både borgerkontakt og administrative arbejdsopgaver
  • kan arbejde selvstændigt og struktureret
  • er fortrolig med brugen af IT-systemer
  • har lyst til at indgå i et konstruktivt og godt teamsamarbejde
  • kan udvise en respektfuld tilgang i dialogen med borgere og virksomheder
  • er handlekraftig i opgaveløsningen.

Vi tilbyder dig:
  • et højt fagligt arbejdsmiljø med masser af kollegial sparring
  • at blive en del af et ambitiøst team, der arbejder målrettet og resultatorienteret
  • gode engagerede kollegaer og strukturerede rammer
  • en løn der bliver fastsat efter principperne for Ny løn i henhold gældende overenskomst, stillingens funktioner og dine kvalifikationer. 
 
Ansættelsessamtaler forventes afholdt den 24. april 2020.

Kontakt

Viborg Kommune

Prinsens Alle 5
8800
Viborg
Danmark
Praktisk information
Oprettet:
19-03-2020
Udløber:
17-04-2020
Kviknummer:
LJA-79882343
Jobtype:
Fuldtid
Arbejdsområde:
Administration
Beliggenhed
Lignende job
Industriens Pension
København, Storkøbenhavn
Frist:
28-09-2020
Ballerup Kommune
Ballerup, Storkøbenhavn
Frist:
02-10-2020