8
8
 ledige stillinger på HKKommunaljob
310
310
 ledige stillinger i profiljob netværket
Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference
Hvidovre Kommune, Borgmesterkontoret

Hvidovre Kommune, Borgmesterkontoret

|
Storkøbenhavn
|
Indrykket 12-04-2019

Borgmestersekretær til Hvidovre Kommune

Hvidovre Kommune søger pr. 1. august 2019 en borgmestersekretær til Borgmesterkontoret i Center for Politik og Ledelse.

Borgmesterkontoret består af en centerchef og 21 medarbejdere, som alle varetager sekretariatsbetjening af borgmester, kommunalbestyrelse, kommunaldirektør samt to fagdirektører. Du vil blive en del af sekretærteamet, som består af 3 øvrige sekretærer.

Borgmesterkontoret har brug for en erfaren borgmestersekretær, der kan levere en kvalificeret og professionel opgaveløsning, for at sikre at Hvidovres borgmester får den bedst mulige support i en travl hverdag.

Opgaver:
Som borgmestersekretær får du en spændende og alsidig hverdag med meget forskelligartede opgaver, og din dag vil ikke nødvendigvis falde ud som planlagt.

Du vil bl.a. skulle varetage følgende opgaver:

  • Kalenderstyring

  • Mødeplanlægning

  • Mødeforberedelse

  • Håndtering af fysisk og elektronisk post til borgmesteren

  • Håndtere borgerhenvendelser - personlige, telefoniske og skriftlige

  • Sagsstyring og koordinering

  • Planlægning og afvikling af større arrangementer

  • Kontakt til både borgere, politikere og samarbejdspartnere både i og udenfor Hvidovre Kommune

  • Journalisering

Arbejdsopgaverne kræver stort selvstændigt ansvar og overblik, da du både skal løse opgaver i borgmesterens nærvær og fravær. Det er vigtigt, at du er på forkant, og at din tilgang til opgaverne er præget af systematik og omhyggelighed.

Vi lægger vægt på, at du:

  • Har en relevant uddannelse

  • Har erfaring med sekretæropgaver fra en kommune eller anden politisk ledet organisation

  • Er udpræget serviceminded, fleksibel og omstillingsparat

  • Er selvstændig og proaktiv

  • Har stor ansvarlighed i forhold til opgaverne og er indstillet på at følge dem til dørs

  • Er kvalitetsbevidst, detaljeorienteret og yderst struktureret

  • Kan koordinere information i et stort sagsflow og samtidig sikre at deadlines overholdes

  • Kan bevare det altafgørende overblik og trives med at arbejde i et hektisk arbejdsmiljø

  • Gode engelsk- og IT-kundskaber

Vi tilbyder:

  • En spændende og meget afvekslende hverdag tæt på det politiske system

  • En attraktiv arbejdsplads med engagerede kollegaer

  • Et fleksibelt arbejdsmiljø, hvor humor præger hverdagen

  • Gode muligheder for personlig og faglig udvikling

Løn og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst.

Du kan læse mere om Hvidovre Kommune på www.hvidovre.dk

Det praktiske: 
Send ansøgning vedlagt CV og eksamensbeviser senest d. 24. maj 2019.

Der forventes, at blive afholdt ansættelsessamtaler i uge 24 og 25.

Der vil blive foretaget en personlighedsanalyse af de kandidater, der går videre til 2. samtale.


Kontakt

Hvidovre Kommune, Borgmesterkontoret

Hvidovrevej 278
2650
Hvidovre
Praktisk information
Oprettet:
12-04-2019
Udløber:
24-05-2019
Kviknummer:
LJA-72497498
Jobtype:
Fuldtid
Arbejdsområde:
Administration
Beliggenhed
Lignende job
Hjørring Kommune
Hjørring, Nordjylland
Frist:
29-05-2019
Psykiatrien i Region Syddanmark
Vejle, Syd- og Sønderjylland
Frist:
03-06-2019