10
10
 ledige stillinger på HKKommunaljob
294
294
 ledige stillinger i profiljob netværket
Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference
Helsingør Kommune

Helsingør Kommune

|
Nordsjælland
|
Indrykket 06-02-2019

Borgerservice i Helsingør kommune søger ny kollega

Er du vores nye kollega?

Kan du rumme en hel pallette af forskellige opgaver, samtidig med at du leverer en fantastisk service til alle vores borgere?

Vi er på jagt efter DIG, som kan se dig selv ind i, både sagsbehandling inden for folkeregisterområdet, men som også kan servicere borgere omkring deres generelle henvendelser til Borgerservice.

DIG der forstår vigtigheden af, at alle dækker ind for hinanden i en travl hverdag og at helheden derfor nogle gange går forud for en enkelt opgave af hensyn til borgerne og at du er en vigtig brik i, at få dette til at lykkedes.

Hvis det stadig er dig, så skal du søge den ledige fuldtidsstilling i Helsingør Kommunes Borgerservice.

 

Jobbet

Du bliver en del af et engageret og servicemindet team på 9 medarbejdere, organisatorisk placeret i Center for Borgerservice, IT og Digitalisering.

Du bliver en del af fronten og meget af din tid vil gå med direkte borgerkontakt.

Du vil arbejde inden for et bredt fagligt område i Borgerservice (sygesikring, flytning, vielser, udstedelse af pas, kontakt med andre kommunale og offentlige myndigheder o.a).

 

Vi kan tilbyde dig

Spændende arbejdsopgaver der giver mulighed for faglig og personlig udvikling

En moderne IT-arbejdsplads

Et godt og uformelt arbejdsmiljø

Dygtige, kundemindede og motiverede kolleger

Løn og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst efter principperne i Ny Løn

 

Vores forventninger til dig

Du motiveres af, at levere god og nærværende service hver dag og hele dagen.

Du evner at arbejde både selvstændigt og i et team

Du er god til at finde løsninger, som kommer både kommunen og borgerne til gavn

Du er god til mundtlig og skriftlig kommunikation og kan gennemskue problematikker i sagsbehandlingen også i komplicerede sager.

 

Yderligere oplysninger

Hvis du vil høre mere om stillingen, er du velkommen til at ringe til områdeleder Morten Holm på telefon 2531 3214. Du kan læse mere om kommunen på http://www.helsingor.dk.

 

Ansøgningsfrist

Hvis ovenstående har vakt din interesse, bedes du sørge for, at vi har din ansøgning og CV senest mandag d. 18. februar 2019. Vi holder ansættelsessamtaler mandag den 25. februar. Vi forventer at ansættelse vil ske pr. 1. april 2019.

 

Helsingør Kommune anerkender mangfoldigheden som en styrke og opfordrer derfor alle ansøgere uanset køn, alder, handicap, religion, etnisk oprindelse eller seksuel orientering til at søge ledige stillinger.

 

I Helsingør Kommune vægter vi, at medarbejdere og ledere udvikler deres faglighed. Derfor har vi fokus på at skabe sammenhæng mellem den ambitiøse udvikling af hele organisationen Helsingør Kommune og videreuddannelse af både medarbejdere og ledere fagligt og personligt.

 

9 ud af 10 indbyggere bor mindre end 2 km fra vandet. Her mødes Hamlet og Kronborg med verdenskendt arkitektur og en hyggelig middelalderby på ét og samme sted. Tjek #OplevHelsingor og se selv.

Kontakt

Helsingør Kommune

Birkedalsvej 27
3000
Helsingør
Praktisk information
Oprettet:
06-02-2019
Udløber:
18-02-2019
Kviknummer:
LJA-70465545
Jobtype:
Fuldtid
Arbejdsområde:
Administration
Beliggenhed
Lignende job
Egedal Kommune
Egedal, Nordsjælland
Frist:
24-02-2019
Tønder Kommune
Tønder, Syd- og Sønderjylland
Frist:
28-02-2019