7
7
 ledige stillinger på HKKommunaljob
196
196
 ledige stillinger i profiljob netværket
Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference
Bornholms Regionskommune

Bornholms Regionskommune

|
Bornholm
|
Indrykket 27-11-2018

Akademisk medarbejder eller erfaren HK medarbejder til ledelsesbetjening og driftsopgaver

Besættes pr.

01-02-2019

 

Center for Børn og Familie søger en akademisk medarbejder eller erfaren HK-medarbejder til ledelsesbetjening og driftsopgaver fra 1. februar 2019

 

Har du overblik og et godt øje for processer? Er du vant til ledelsesbetjening, og kan du drive og forfølge strategiske mål? Så er dette job måske noget for dig.

 

Center for Børn og Familie søger en ny medarbejder (generalist), som kan være med til at strukturere og understøtte ledelsesbeslutninger og den strategiske udvikling af centeret.  Du skal trives med at levere overblik og opfølgning for centerledelsen. Det er en fuldtidsstilling.

 

Om jobbet

Du vil indgå i et mindre team, med fokus på at understøtte og udvikle ledelsesbeslutninger på tværs af Center for Børn og Familie. Sammen med dine nærmeste kollegaer bliver du ansvarlig for at sikre en professionel understøttelse af centerledelsen.

 

Dine arbejdsopgaver vil derfor omfatte

 

  • dagsordensproduktion til det politiske udvalg

  • udarbejdelse, bearbejdning og kvalitetssikring af oplæg, notater, og indstillinger

  • dokumentere beslutninger samt strukturere og sikre opfølgning

  • tilvejebringe og vedligeholde overblik over igangsatte initiativer og tværgående projekter

  • betjening af ledere i centeret samt strategisk sparring

  • research og afrapportering af ledelsesinformation

  • driftsopgaver i forbindelse med den nye dagtilbudslov

  • driftsopgaver i forbindelse med indsatsstyring på tværs af Centeret

 

 

Vi forventer at du

 

  • har erfaringer fra lignende jobs. Det er også en fordel, hvis du tidligere har arbejdet i en politisk styret organisation

 

 

Og at du herudover

 

  • er struktureret og procesorienteret med fokus på de næste `nødvendige` trin

  • bevarer overblikket, uden at miste sans for detalje og kvalitet

  • har politisk tæft og strategisk flair, og interesse i at holde dig orienteret om de politiske vinde

  • har stærke skriftlige kompetencer

  • arbejder effektivt, struktureret og selvstændigt og følger op på aftaler og bestillinger

  • har lyst til at være en del af et team, der arbejder tæt, og som supplerer hinanden

  • er loyal og kan forholde dig til fortrolige oplysninger

  • trives i en travl og omskiftelig hverdag med meget forskelligartede opgaver

  • har IT kendskab

  • har kørekort

 

 

Du er god til at kommunikere klart og er desuden både servicemindet og principfast, når forholdene kræver det.

 

Det vil være en fordel, hvis du har fagkendskab til centerets område.

 

Løn- og ansættelsesvilkår

Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst og efter principperne i lokal løndannelse. Der vil blive indhentet børneattest og straffeattest ved ansættelse.

 

Praktisk information

Send din ansøgning og CV samt dokumentation for uddannelse, via vores rekrutteringsserver, sådan at vi har modtaget den senest den 12. december 2018.

 

Ansættelsessamtaler vil foregå i uge 1 2019. Du vil blive bedt om at udfylde en personprofilanalyse, hvis du skal til samtale.

 

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Lis Christensen på 56 92 30 27 eller Anders Fløjborg på 56 92 42 42.

 

Børn og Familie

Som medarbejder bliver du fagligt stærkt rustet, og erfaringen viser, at et job hos os er et effektivt springbræt til næste trin i din karriere: Vi gør dig eftertragtet, fordi vi investerer i vores medarbejderes uddannelse og kompetenceudvikling.

 

I dagligdagen vil du opdage, at vi altid søger at minimere bureaukrati og administration. Vores fokus er på at få mest mulig tid til vores kerneopgaver, som især er at styrke arbejdet med relationerne til udsatte børn. Derfor arbejder vi konstant med at forny og forbedre processerne, og at gøre vores sagsbehandling let og fleksibel. Det betyder til gengæld også, at du skal være parat til forandring.

 

Vi arbejder med den svenske model med bl.a. få sager til den enkelte behandler, inddragelse af familien og netværket, og en tæt opfølgning. Som medarbejder ser vi gerne, at du altid leder efter en kreativ løsning. Men samtidig skal du overholde processerne, og være i stand til at arbejde struktureret, systematisk og selvstændigt.

 

Bornholms Regionskommune

Bornholms Regionskommune er en stor organisation med ca. 3.500 medarbejdere, og samtidig en unik kommunal arbejdsplads: Vi udgør en region for sig og arbejder med strategier og projekter, som danske kommuner normalt ikke kan. Vi har ansvar for områder som turisme og erhvervsudvikling, og står selv for internationale samarbejder og EU-programmer. Som den eneste kommune i landet har Bornholm sit eget Vækstforum og egen regional udviklingsplan, og vi har visionære planer for øens fremtid. Ikke mindst drømmen om at skabe et CO2-neutralt samfund baseret på bæredygtig og vedvarende energi.

 

www.brk.dk kan du læse mere om Bornholms Regionskommune.

 

www.brk.dk/taetsammen kan du læse om projekt Tæt sammen, hvor vi sætter fokus på kultur, fælles identitet og samarbejde, ved at beskrive de mange former for samarbejde i 12 fortællinger om regionskommunen.

 

Drømmer du om at bo og arbejde på Bornholm?

Målt på naturscenerier og kulturarv er Bornholm Danmarks rigeste kommune. Beregnet i minutter eller kilometer er vi ganske tæt på hovedstaden, men opgjort i sol, klipper og sandstrande - eller i tryghed, nærvær og livskvalitet - er vi en helt anden verden. Vi ved, at potentielle tilflyttere har brug for information, råd og vejledning, og derfor er du velkommen til at kontakte vores tilflytterkonsulent, Rune Holm. Han kan bl.a. fortælle, hvordan han kan hjælpe med at skaffe et job til din ægtefælle.

 

Kontakt Bornholms tilflytterkonsulent Rune Holm, 31 21 88 80, rh@bornholm.biz, Læs mere på http://www.næstestopbornholm.dk/

 

Ansøgningsfrist

12-12-2018 23:59

Kontakt

Bornholms Regionskommune

Ullasvej 23
3700
Rønne
Danmark
Praktisk information
Oprettet:
27-11-2018
Udløber:
12-12-2018
Kviknummer:
LJA-68315310
Jobtype:
Fuldtid
Arbejdsområde:
Administration
Beliggenhed